2009-01-12

Solen Stod högt på himlen...

Lilla Ängla "W W´s So Wanted So Loved"
Lika fint väder var det idag, svårt att tro när det började som värsta vinterdagen. Men oftast blir det ju fint väder efter skitväder =)
Så idag har jag varit ute och krattat lite löv och stoppat in några saker i förrådet.
Sedan har de små busarna lekt och lekt i det fina vädret. Destiny är som en svans går jag in kommer hon direkt går jag ut för att hämta något på altanen så är det någon nedanför som snosar. Det gäller att man tittar vart man sätter sina fötter för det går undan.
Tråkigt att solen försvunnit nu...eller ja den är på väg ner iaf.
Städade i deras rum....
- Oj vilken konstig fläck tänker jag...
Går fram och torkar...känns konstig...
-Va F%¤#!!!!
Det är ingen fläck det är en början till ett hål...
-Phuuu....tur att jag hittade den nu och inte i morgon...för då hade det varit hål...
Så fram med plastmattslim/lagnings. Tur att man har sånt hemma när någon bestämmer sig för att göra en trappa ner till våran grund *L*
Jag vet ju vem som är ansvarig till detta nybygge...
Liten skitunge, som inte har lärt sig att så får man inte göra.
Det är skönt med dem när de blir äldre för då får de vara med överallt här hemma till och med i finrummet.
/Kristoffer

Inga kommentarer: