2009-01-24

Beslutsångest

Holly som valp
Jag har sån fruktansvärd beslutsångest och det är sååå jobbigt. Göra el inte göra....det är frågan???
Har funderat fram och tillbaks, har skrivit listor med plus och minus *S* har ventilerat, tänkt, funderat,, vägt alla för och nackdelar. Man måste tänka på ditten och datten, vad är bäst, vilka chanser vågar man ta. Jag kan verkligen inte bestämma och det går runt i huvudet, jag kan inte sova på nätterna och gör jag det så drömmer jag *S* Vad gör man när man verkligen inte vet vad som är rätt och fel?! Visst finns en del minus och det finns massa plus, om man verkligen verkligen inte kan känna vad som känns rätt, även magkänslan hoppar till och från,,,,,då är det jobbigt.
Ikväll är det iaf körslaget och jag är så fruktansvärt sugen på Tacos=) Har inte bestämt ännu vad som ska ätas.
Jag vet iaf att jag måste hämta ut Hollys stamtavla som ligger på Maxi och väntar på mig=)
Halv sju blir det ödesmatch i handbollen och ja tyvärr har nog Sverige inte jättechans men jag tänker ändå sitta och hoppas*L*
Over and out/ Kram Tezz

Inga kommentarer: