2009-01-03


glitter-graphics.com

Vi hade en lugn nyårsafton med god smörgås tårta och massa coca cola och så slank ju självklart lite godis ner=) Det pangade nog en hel del mer det här året över oss tycker jag. Det sköts en bit ifrån oss men på båda sidor om ungefär så alla hamnade ju typ precis ovanför oss när dem lät som högst. Men det gör inget egentligen för hundarna hade inga problem alls. =) Vi sätter alltid på musik i olika rum så blir det lite andra ljud med. Tycker så synd om alla hundar som mår så dåligt av alla raketer, och det är ju inte bara över nyår vissa får ju panik en månad innan när alla dessa små skitungar är ute och okynnessmäller. Det värsta är när dem inte har något vett i skallen och kastar mot hundar och folk. Skulle kunna ge dem smäll på käften. Lär folk sina ungar inget vett i dagens läge???? El hur är man funtad när man ens kan komma på så dumma saker, man måste ju ha en skruv lös då?!

Jag tycker att fyrverkerier är fina och hör till nyår men måste vissa låta så högt. Kan dem inte göra dem tystare el helt ljudlösa=) Och ta bort alla bomber som jag inte ser nåt kul i överhuvudtaget. Man får ju bara ont i öronen. Och ja ta bort alla smällare med som alla ungar springer runt med. Sen fixa vackra ljudlösa fyrverkerier som man skjuter upp kl tolv för att välkomna nya året och sedan är det bra. Tänk vilken perfekt värld vi hade levt i om alla tyckt som jag och allt kunnat gå att ordna *S* *S*

*************************************
Igår var jag och mamma i stan en sväng och kikade runt lite. Hon hittade ett par fina skor och sedan gjorde även jag det=)
Vi traskade sedan till affären och jag passade på att handla på en gång istället för att handla på hemvägen och sedan gjorde vi varma mackor hemma hos henne...supergott jag måste göra det här hemma snart=) Jag älskar svampstuvning det är det som gör det så gott=)

Kom hem vid halvåtta och då hade Stoffe fixat hyllor i garderoben vid datorn. Tänkte att om vi gör lite hyllor i den kan man få in en del papper och sådant så slipper allt synas på hyllorna ovanför datorn, blir lite stilrenare=) Jätteskönt=)

Han sover ännu för han mår inte så bra så jag tänkte gå och ge han lite mackor på sängen.

Vi hörs=)

Inga kommentarer: