2009-01-12

Inte bara snack..........?

Hejsan

Nu är det åter dags att krypa till kojs snart om så där 3-4 timmar.

Ibland känner man att man hela tiden behöver "akta" vart man sätter sina fötter så man inte trampar på någons små sköra tår.

Mitt nyårslöfte till mig själv är att säga precis vad jag tycker till precis alla. Spelar ingen roll om det inte passar sig. Ibland har jag hellre varit tyst ist för att säga det jag hade velat säga, det har nog varit bra de flesta gångerna.

En tanke slog mig just nu. Ibland har man ofta hört att man ska akta sig för den o den. Extra roligt är det när man som jag fått lära sig ett och annat när man gett sig ut i den stora hundvärlden. ( Efter några år nu inom hundvärlden har man lite Dallas känsla för alla vändningar) Så har du tråkigt åk på utställningar allt kan hända lika roligt varje gång något händer.

Och då tänker jag på alla dessa oskrivna lagar som cirklar runt. Man ska följa en viss riktlinje. Och en massa annat som jag inte orkar skriva om för då hade jag fått sitta här till i morgon.

Det ser ut som att det kommer att bli en spännande dag i morgon iallafall. Kanske att jag delar med mig ....Återkom i morgon så får vi se om jag har skrivit något spännande.
Kanske inte något som alla tycker är speciellt men för oss är det. Ibland måste man utanför gränserna. Hoppningsvis blir det ett slut på något som pågått i nästan ett år.

Det blir ju inte alltid som man drömt om eller hoppats på. Vi om några vet ju verkligen vad otur är. Men nu jävlar ska vi allt vända oturen.

///Kristoffer

Inga kommentarer: