2009-01-26

Ringträning

Idag el nja igår blir det väl egentligen för kl är ju över tolv, så var jag och Destiny på ringträning på Hässleholmsgården. Vi mötte upp mamma kl ett för hon bor inte så långt därifrån och så följde hon med mig som sällskap=) Men gräset var dyblött och det var alldeles lerigt och geggigt så det var inte så lätt att gå, ibland halkade man till och jag var rädd att jag skulle dratta på ändan *S* Tur jag inte gjorde det för det hade ju varit jättepinsamt. Destiny skötte sig fint med alla hundar och hon går ju rätt bra men bordet var ingen hit idag=/ Tänderna ville hon inte visa så gärna, tror hon är alldeles öm i munnen för hon byter tänder, så jag hoppas att det ska släppa när det är klart.
Lilla busan är 6 mån och 10 dar idag=)

Det var smockat med hundar idag, var verkligen jättelänge sen det var så många. Tre smockfulla ringar så det var lååång väntetid för att få komma upp på bordet, så det var lite drygt men vi behöver verkligen denna träning. Vi har ju nästan aldrig folk hemma som kan klämma och känna så alla ringträningar är värdefulla=)
Nu är snart kl ett så det är väl dags att gå ut en natte promenad och sedan är det dags för alla att krypa till kojs=) Natti natt natt

Inga kommentarer: