2008-12-05

Hej Hopp

Ja i onsdes kom det snö för första gången som stannade kvar på marken..ganska mysigt är det ju men det blir ju alltid så lite så det blir ju bara blask efter ett tag. Men det kom mer snö under natten så det låg kvar igår och halt blev det med, men sen i natt kom regnet och nu är snön borta *L* Precis som jag misstänkte så stannade den inte kvar. Det gör inget jag hatar blask, fast lite synd om hundarna för dem tycker det är så skoj att hoppa i och Alyssa var så söt för hon hoppade som en känguru och försökte fånga snöflingorna=))

Igår kväll var jag på uppfödarmöte och denna gång var vi hemma hos Natalie, lika trevligt som vanligt och vi drack glögg och åt lussebulle och pepparkakor. Vi skrattar alltid så mycket så jag har alltid ont i käkarna när jag kommer hem *S* Spanade på massa söta valpar och man blir så valpsjuk.

Idag tänkte jag baka julgodis, jag ska iaf följa julgodisrecept och sen ta bort vissa saker *L* Är det julgodis ändå?! Inte så lätt att göra julgodis om man inte gillar mörk choklad, mandelmassa, marsipan, mandel, nötter, ischoklad el praliner hahaha
Något ska jag nog lyckas få till=))

Inga kommentarer: