2008-12-30

Bilder på Tuva

Häromdagen fick vi dessa bilder på Tuva "W W´s Rescued By Angels. Jag kan inte fatta att hon snart är ett år gammal. Har inte sett henne på några månader så blev faktiskt lite paff när jag såg henne. Jag tycker hon är söt och har väldigt mycket päls för att vara i en så svår ålder.
Måste säga att hon har ett mycket finare och sötare huvud en vad jag trodde hon skulle få så det var ju väldigt roligt att se=)) Lite tunn benstomme men jag tror att om man hade trimmat och fixat till henne så hade hon sett helt okej ut, är väldigt nöjd med hennes utveckling=))
Lilla Tuva är en älskad familjemedlem och det är så skönt när ens valpar får det så bra, att man hittar rätt hem för dem=)
Tack så hemskt mycket Anne Siri för dem fina bilderna på Tuva=))

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei!
Ønsker dere et godt nytt år!:)