2008-12-01

Filmtips

Hej allihop
Nu har det varit första advent och här har det tagits fram massor med ljusstakar, jag älskar det=))
Är ju verkligen filmtider nu såhär i vinter och här kommer lite tips. Jo jag vet att det är totalt olika stilar men jag kan titta på nästan allt *S*

Igår eftersom det var första advent såg vi en julfilm "The perfect Holiday" Tyckte den var rolig och hade all det klassiska, kärlek, lögner barna, tomtar och en god fe, mysig såhär i jultider.

Nästa tips är en Thriller "Taken" Den var faktiskt bra och spännande

"Den vita massajen" en fin film baserad på en sann historia, man får se vad äkta kärlek kan göra och man upplever en hel del känslor under filmens gång, först tyckte jag att det bara var en såhär mysig film att se men sen blir man arg och frustrerad, en fin film som jag tycker var jättebra.

Science fiction är det jag inte är så förtjust i men det är Stoffes favorit så ibland får man titta på det=) "Stardust" var faktiskt rätt så bra, bättre en vad jag trodde.
Sen är jag ju förtjust i sång och dans filmer, ungdomsfilmer och kärlek så då passade ju "Another Cinderella story" bra och den var inte så tokig=) Klassis askungesaga, söt film:-)

Sen om nån inte sett "The Notebook" ännu så är det en toppenfilm, äkta kärlek, ja rikktigt bra film.

Inga kommentarer: