2008-05-05

Nya leksaken

Nya leksaken
Visst är den söt hi hi. Jag älskar att köpa leksaker, men försöker lägga band på mig.Det finns ju så många söta, men dem får inte alltid vara så söta så länge tyvärr så jag försöker att välja söta billiga*S* Det ska helst vara sånna här mjuka, stora el små spelar ingen roll dem älskar allt. Men vissa är ju sjukt dyra långt över 100 kr och så äter dem sönder dem lite på 10 minuter*S* Men man blir så lycklig av att se hur glada dem blir när man kommer hem med en ny. Om det blir ett litet hål i dem, ni vet ibland går sömmen upp så har jag tänkt att då kan man ju egentligen sy igen dem....så nu har jag en hel påse som måste sys ....nångång=)
Adidas älskar leksaker, man får städa undan jämt annars är golvet helt fullt. Jag har en korg bredvid soffan där jag lägger dem men ser han när jag plockar i dem så plockar han ur dem*L* Så medans jag hämtar några andra så har han plockat ur dem jag nyss stoppat i, så så håller vi på om dagarna=) Han är en riktig busunge.
I går klippte jag gräsmattan, jag tog handgräsklipparen för jag orkade inte dra fram den stora..den går på el så då måste man ta fram förlängningsladd och allt haha. Men jag får skylla mig själv att jag inte gjorde det för jag tryckte så hårt i handgräsklipparen att jag är alldeles öm i händerna. Har nog tryckt på nån punkt så det kryper lite i ena fingret men men det går väl över nån gång. Jag är så van att ha ont överallt varje dag beroende på vad jag gjort så man vänjer ju sig.
Ska cykla och köpa laxolja till vovvarna, vet bara inte vilken av djuraffärena jag ska välja. Den bästa ute i Stoby, men då får man cykla lite ensligt el dem som ligger åt andra hållet förbi stan, men jag är inte så förtjust i dem och gynnar helst inte dem hahahaha Dem har ju noll koll på hundsaker och frågar man nånting el om dem har någon specifik sak så vet dem inte ens alltid vad det är=/
Sen blir det lite hundträning som vanligt=)
Här är det ganska varmt och soligt så man får passa på att vara ute, jag behöver bli lite brun jag är ju så vit nu.
Soliga hälsningar från oss

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe,Mini har en hel kasse med leker han:p Jeg er litt for glad i å kjøpe ting til han...