2008-05-13

Blandat.....

Här är en bild på Europas största afrikanska elefant som vi såg på cirkusen...han heter Micki.
Det var cirkus Rhodin vi va på och visst gick den att se men bra var den inte. Lite B-ig, får hoppas det kommer fler cirkusar snart som vi kan gå på. Men det var ändå kul att komma iväg och göra nåt med Sis och Felix.

*************************************
Häromdagen var mamma och jag i stan igen och shoppade. Köpte leggings och en Bh på Lindex, men gud så sur man blir när dem har en Bh i hela affären i min storlek=/ Men jag fick inte betala utan det gjorde min snälla mamma *tack*. Sen hittade jag två par shorts och en jeans kjol på HM, bra när man hittar det man letar efter. Köpte en Piké tröja till Stoffe och en jättesnygg kortärmad skjorta. Sen åt vi glass=)
*****************************
I morse var vi på prommis och snart är det dags att gå ut och träna lite, just nu ligger alla avdäckade runt mina fötter. Det sas det skulle bli kallt idag, men änsålänge strålar solen=)

Inga kommentarer: