2008-04-04

Tack för bilderna=)

Armani
Jag fick lite bilder från utställningen i Malmö av Vivi från Can a Lot i Danmark. Tack så hemskt mycket Vivi det var jättesnällt=) Tack till hennes man som tog bilderna för hon var ju inne i ringen samtidigt som mig=) Här är hennes hemsida http://www.canalot.dk/


Har försökt klippa ut mig och Armani. Hade gärna velat lägga ut på hela klassen men jag vet inte om man får det?! Får man det nån som vet? Men tänk om de andra deltagarna inte vill vara med på bild. Kanske nån kan reda ut det åt mig=)
Idag var det toppenväder så dörren ut kunde stå öppen jättelänge så skönt. Mina yrväder hade jättemysigt ute i solen=)
Tack igen Vivi och jag hoppas vi ses på någon utställning=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja tror du lungt kan lägga ut bilderna med er alla, det är fotografen som "äger" bilden med motivet, inte motivet själv, och en utställning är ett "öppet arrangemang" så imd. att du anmält så godkänner du att du kan beskådas av andra!och även fotas.

Woolly Wonder´s Pomeranians sa...

Jo det är ju sant alla kan ju ändå varit där och tittat=)tack för hjälpen.