2008-04-20

Städhjälp....

Alyssa agerar städhjälp=) Ni måste ju hålla med om att hon är smart som förstår att man måste ta upp efter sig *L* Hon tyckte mamma skulle slippa göra det.
Så hon snodde den för att göra det själv, men tyvärr gick det inte så bra då =) Men det sägs ju att det är tanken som räknas!

-Hej jag heter Prada, ser ni vad jag gjort??...- Inte?! Meh jag har ju ätit på ben som gör att man får rena tänder. Men jag måste säga att det var lite jobbigt och kletigt, ser ni inte hur det förstör min vackra päls, man blir ju alldeles kladdig och lockig=(
Men håll med om att jag är väldigt söt=)

*************
Idag är det väldigt varmt, var ute på långprommis i förmiddags och njöt. Tror det är dags att köpa vårjacka nu. Vill ha nåt mellanting tror jag, min jacka jag har nu är inte så tjock men för tjock för denna värme och dem andra är för tunna och så korta....det blir nog till att gå och shoppa snart=)
Hundarna tycker det är skönt ute, just nu ligger alla däckade runt mina fötter och stolen. Gör era med så, alla flockas runt en om man sätter sig vid datan. Så söta mina små pluttar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka sötnosar du har till hjälp*L*

Anonym sa...

Prada är värkilgen söt...så synd hon är en så liten Pom =/
Alyssa ser fin ut också =)