2008-04-28

25 år.....

Igår fyllde jag 25 år......hjälp så snabbt tiden går man undrar vart den tar vägen.
Dagen började med ringträning, Alyssa och Tindra fick följa med. Det var första gången Alyssa var på ringträning, hon är ju inte superförtjust i koppel. Men hon skötte sig kanon, svansen var inte uppe hela tiden men det kommer nog. Bordet var inga problem, hon stod så fint och dem fick klämma och titta tänder=) Duktiga lilla tösen=)

Tindra är ju bara en liten prinsessa och mascot, vääldigt mammig, men jag hade velat testa att ställa henne på skoj så hon också får göra lite saker och följa med. Men jag måste erkänna att det gick bättre en förväntat, jag trodde hon skulle skälla ut alla, men det gjorde hon ju inte *stolt*. Hon ville gärna inte stå på bordet men dem fick känna och tom titta lite på tänder, så det går framåt. Om Stoffe tar henne på bordet står hon perfekt så det är inte fel på henne så haha, hon vill bara ha sin mamma om det är jag som håller. Så då säger alla men låt Stoffe ställa henne.....ja om det bara hade varit så lätt. Men då vägrar hon att gå för hon lämnar inte mig och då lägger hon sig el sätter sig och piper för fullt *S* Mammas älskade flicka.
Men vi ger inte upp, en dag ska hon stå perfekt på bordet fast det är jag som håller i henne.

På eftermiddagen kom mamma o sis mm och vi åt smörgåstårta *mums* Min favvomat efter tacos.
Här på bilderna kan ni se hur fint Stoffe dekorerat=) Jättegod och jag har lite kvar som jag ska äta upp ikväll när Stoffe kommer från jobbet.



Sen fikade vi lite efter det...så nu är det väl dags att börja banta *S*
Ska ta kort på presenter och blommor sedan och lägga upp.
Kram Therese

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med gårsdagen!:)

Anonym sa...

hej!

Jag vill komma i kontakt med er, men mitt mailprogram fungerar inte då ni har automatisk mail-login. Jag är nyfiken på om ni har några planerade valpar. Maila mig gärna: rebecca.simonsson@glife.se