2008-04-10

Bloggfundering...

Om man inte har nya bilder får man fylla ut med gamla favoriter=))


Iallafall så har jag funderat på en sak, kanske inte så mycket att fundera på eftersom inte så många kommenterar i min blogg *L* Men iaf, om ni får en kommentar i er blogg, svarar ni på den då? Svarar ni i er egen blogg el går ni in och svarar i den andres?
Om ni kommenterat går ni och kollar om man svarat på det då i sin blogg?
Haha visst har jag knäppa funderingar, men jag känner ibland att man kanske vill svara el kanske bara säga tack osv, men samtidigt känns de lite konstigt att svara i sin egen=) Så nu måste ni lämna en kommentar och säga hur ni gör=)
I förrgår köpte jag två nya svarta mattor till altanen. Innan fanns det en sådan grön som man ofta har på altaner, men jag kände att det är nog dags att slänga ut den, så nu har jag lagt två svarta=) Blev lite snyggare.
En tanke är om man kanske skulle målat insidan av altanen i en färg, nu är den ju som huset, svart och röd, det blir lite bladdrigt, kanske borde målat det röda svart, el allt vitt. Hmmm vi får se.


Var en sväng hos mamma o sis igår och sen inom djuraffären.
Vovvisarna mår fin fint och älskar det härliga vädret. Alyssa fick bada häromdagen och det är dags att kasta in dem andra med i badet=))
Ha det så fint allihop

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag svarar i den andres blogg...känns mera "naturligt"

Och jag brukar ju ibland skriva kommenarar i din blogg =P

Anonym sa...

Hej Therese,
Jag har läst lite blogg vett och etikett, för att få en så fungerande och livlig blogg som möjligt så bör man svara i sin egen blogg på de blogginlägg man får. Jag tror att om man börjar med sig själva och kommenterar andras bloggar ofta så börjar även andra ta efter. Jag har läst på många stora bloggsajter att även dessa önskar mera kommentarer i sin blogg. Du får också mera besök på din blogg om du kommenterar i andras bloggar för du blir ju länkad med inlägget. På tex min blogg kan man vara anonym med sin kommentar om man så önskar.
Ha det gott Kram Susann