2008-04-23

Shopping

Armani

Hej hopp alla glada
Igår grillade vi kött för första gången detta året...så mysigt och så varmt och skönt det var ute. Skulle köpa en ny grill igår då den gamla gav upp iförrgår kväll när vi grillade korv. Skulle ju egentligen ha en med avlastning på sidorna som på den vi har nu, men vi kom hem med bara en liten grill haha. Men så mycket grillar vi inte så det kändes lite olönt med en jättestor.
Sen var det dags för lite utställningsträning i solen, alla skötte sig fint. Tog lite bilder, ska kolla om nån går att använda. Alyssa är verkligen inte förtjust i koppel, men det går framåt och hon börjar gå nu även om hon snurrar ibland. Men vi fortsätter öva=)
Nu ska jag snart gå och spana på om det finns fler svarta mattor till altanen som jag kan lägga under bordet med. Måste köpa nya videoband med, alla börjar ge upp eftersom vi spelar in så mycket. Hundarna, datorn och Tv är mitt liv hahahahah Vad skulle jag göra utan dem.*S*
Det är ju jättestörande när banden börjar hoppa och rulla mitt i och så försvinner ljudet ibland, särskilt om man ska se idol el körslaget där dem sjunger.
Köpte en ny kruka till att ha på trappen utanför dörren, i trä och så är det en cykel, så söt så jag måste plantera i blommorna vi köpte till den med.
Nu är det nog dags att börja fixa sig för att gå iväg och kolla på matta för ikväll bär det av hem till Natalie på uppfödarmöte, ska bli så kul.
Kramis

1 kommentar:

Anonym sa...

å kan du inte fota lite på altanen :-)