2007-09-12

Mår inte så bra


Vackra Armani i solen

Som ni säkert uppmärksammat så har jag ändrat lite i bloggen. Hoppas ni gillar det=)

Idag och igår har jag inte mått så bra tyvärr men det går väl över.
Vi har fixat lite med vovvarna och klippt klor och borstat dem. Shimra fäller all ull, jag borstade och borstade och borstade,det blev en jättestor hög i soffan med bara ull. Det är ju det tråkiga att dem fäller. Armani fäller ju också, visst ser man det på honom, men han har så mycket ytterpäls så han är ändå en fluffis=)

Annars så mår vovvarna fint, busar och står i som vanligt. Alltid full rulle ingen lugn stund *S* precis som det ska vara alltså.

Jag har städat klädkammaren och plockat med lite annat sen har jag tyvärr inte orkat mer.
Kom inte i säng förrens kl 4 och så vid sju så väckte Tindra mig då ville hon gå ut så det var ju bara att gå upp, tänkte ju bara smyga ut henne för Stoffe skulle upp åtta så jag ville inte väcka honom. Men tji fick jag det blev ju liv på de små så det var ju bara att ta ut alla så dem skulle vara tysta. Men efter att jag tänkte efter lite mer så var det ju såklart bäst att ta alla för då kunde jag ju sova sen ett tag till.

Ska försöka komma i säng lite tidigare idag iaf
Sussa söt alla

Inga kommentarer: