2007-09-14

Mina nya krukor


Mina fina nya krukor

Har köpt nya krukor till datarummet, är jätteförtjust i färgen och formen. Nu ska jag försöka hitta till allrummet med för nu är jag inte längre nöjd med hur det ser ut där. Men tycker det är svårt att hitta snygga som inte är alltför dyra. Dem här bruna i datarummet tyckte jag var lite väl dyra men men vad gör man när man hittar nåt man vill ha. Allrummet behöver ju fyra nya el iaf två för jag har två vita men då måste det vara samma stil och hur lätt är det.
Hade även kunna tänkt mig något annat som tex nån figur, staty el nåt men då måste det vara jättemodernt och det hittar jag inget heller.


Gäsp gäsp så här trött är man ibland

Idag el möjligtvis imorgon när Stoffe är ledig så ska lite vovvar badas,dem kan ju smutsa ner sig som bara den. Är det spöregn så är det ändå kul att vara ute och busa och rulla sig i gräs och jord så man blir alldeles svart. Det är ju sånt man får ta dem måste ju få leka och ha roligt.

Nu är det dags att hoppa i duschen för att sen sticka och handla lite.

Ta hand om er/Therese


Inga kommentarer: