2007-09-15


Lilla Mani har badat
Hej hopp
Idag har det varit så blåsigt ute så soptunnan t o m blåste iväg.
Jag har varit flitig och vikt och hängt in massa tvätt, det är verkligen tråkigt så ibland får det hänga på klädsträcket ett tag *L* Alla hundfiltar, fällar, kuddar osv liggar ofta kvar i tvättstugan så idag har allt vikts och lagts på sin plats.
Igår badade vi lilla Molly och det gick så fint.
Annars idag så har vi mest slappat, el det är ju som vanligt kanske=)
Skulle egentligen fotat de små liven men det gick ju inte i denna blåst tyvärr, får se hur vädret är imorgon. Så vi har bara myst i soffan, el inte alla. Adidas är ingen myshund, jo han är jättegosig så och älskar att pussas, men han vill bara sitta kanske en minut i famnen sen är han nöjd så man får inga långa mysstunder med honom man får många och korta pusskalas så man ska väl inte klaga=)) Men Armani låg som en kung i soffan och spanade och var helnöjd. Det är bara tjocka Caelyn som kan välja att alltid vara drottning och ligga i soffan för hon är den enda som kan hoppa upp själv. Dem andra får vänta tills vi sitter där och lyfter upp dem.
Ja det var inte så intressanta saker jag hade att berätta, mitt liv är väl inte så händelserikt *S* Mest bara vovvisar, vilket jag ioförsig inte klagar på för jag är helt nöjd=))
Men det kanske är tråkigt för er andra för jag tror det är några som smygläser utan att kommentera *S*
Kramelikram sålänge

Inga kommentarer: