2009-02-19

Klippt mig

Igår så klippte jag mig, mitt hår växer som ogräs verkligen. Men jag går inte så ofta för jag tycker 360kr är så mycket hahaha. Man blir snål när man bara brukar låta det växa. Men jag vet inte riktigt om jag gillar det=/ Jag ville ha det som förra gången men det blev inte alls så, mycket kortare och mer jämt runt hela huvudet och det gillar jag inte. Så det är lite trist så jag hoppas det ska växa ännu fortare en vanligt nu=)

Sen gick jag in till syrran på hennes jobb och sen väntade vi på mamma och Felix, min brorson för han skulle sova hos dem. Gick sedan till hemmakväll och dem köpte lösgodis för 127kr men om man köpte över 1 kg blev det 5,99 /hg så det sjönk till 96kr. Påsen var stooooor=) Sedan begav vi oss till pizzerian och hämtade mat, jag valde en kycklingtallrik *mums*
Jag och mamma tog sedan efter maten en sväng med deras hundar och sedan blev det film Ratatouille men jag såg bara lite och så åt vi godis och drack cola. Så det var mysigt.
Vid halv tio begav jag mig hemåt och stack inom samma pizzeria och köpte med en kycklingtallrik till Stoffe och han på pizzerian måste ju trott jag var galen som äter två kycklingtallrikar med några timmars mellanrum *S* Fast jag sa sedan att det var sambons=)

Nu ska jag gå och se på Greys Anatomy som Stoffe spelade in till mig igår kväll. Det var ju premiär äntligen igen *woho* Jag älskar serier jag följer ju typ allt *S*
Kramelikram Tezz

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är utmanad. kolla min blogg 20 feb!