2009-02-27

Fyllt år

Lånad bild av Mr Cheng

Igår fyllde Kristoffer 28 år och vi hade en jätterolig dag tillsammans. På morgonen stack jag till affären för att köpa nybakta frallor *mums* och lite pålägg och sedan blev det en sväng med hundarna igen och sedan gjorde vi oss iordning och begav oss upp till stan. På Carl Andersson var det halva rea priset så vi gick dit, dem har jättesnygga killkläder och jättesnygga jeans. Tyvärr har dem inte bra tjejkläder utan det är mest för tanter men jag hittade en snygg tunnare kofta för 200kr som har kostat 800kr så jag var tvungen att slå till *S*

Hela Stoffes provrum var smockat haha, och jag hittade nya saker hela tiden. Men det slutade med att han köpte två jättesnygga jeans, en luvtröja, en fin stickad tröja fast lite hippare och så hittade jag en jacka till honom. Han har tittat på sådan flera gånger men aldrig köpt, ärmarna är som en stickad tröja så det ser nästan ut som man har en stickad tröja och väst=) Jättebra fynd. Fick allt det inkl min kofta för 1125kr, det är ju helt sjukt i vanliga fall skulle det gått på 3800kr vilka fynd=))) Egentligen skulle vi inte shoppa utan gå och äta men vem kunde motstå allt det där *L*

Försökte sedan bestämma oss var vi skulle äta, tänkte först testat asien box, men spanade sedan in wok house men det slutade med, hm nu vet jag faktiskt inte vad den heter men det var blandad buffé. Jag är inte överförtjust i sådan mat, kinesisk, asiatisk thai osv men idag hade dem jättebra saker. Friterad kyckling, stora chilikötbullar el nåt sånt, jättegoda wokade äggnudlar med kött och grönsaker och så någon biffrätt, supergott var det=)

Efter det avlöpte dagen lugnt och det blev mest hundar och tevetittande och ätande *S* Lite daimtårta, vaniljbulle, kexchoklad och glassbåt hehehe fast jag åt faktiskt ingen kexchoklad. Tittade på The Duchess som var jättebra och det stod att den var baserad på en sann berättelse.

XO XO/Therese

1 kommentar:

Anonym sa...

Bättre sent än aldrig......Hagen jag hade till valparna är gjorda av luckor från Ikea som jag köpte på fyndis avd för 15 kr när de gick ur lager, Köpte ett helt gäng så den går att bygga hur man vill.
Den är satt ihop med gångjärn. Så när den inte används så blir den helt platt och kan lätt förvaras.
Den är lätt oxå efersom det inte är helt i trä. Tyvärr vet jag inte vad luckorna heter.
Har försökt få tag i flera luckor eftersom det har varit flera som har velat beställa men tyvärr utan resultat.
Hoppas ni har det bra där nere....här är det strålande sol och gnistrande snö men tyvärr så visar termometern på-24 grader.
Kram