2007-10-01

Badnings dags av skitungar

Varför har ni tagit fram kameran, vad ska vi göra för kul? Va ska vi bada?! Titta på oss tycker ni verkligen att det är nödvändigt?! Vi gillar att vara så här smutsiga och lockiga hihi

Fasiken dem lyckades fånga mig. Tack husse för du håller mina öron så jag inte får vatten i dem.


Ja då var badningen av Adidas klar, nu är det dags att försöka kamma honom. Han har så mycket päls att försöka komma igenom så man får hålla på lääänge. Tyvärr syns det inte på bilden riktigt hur mycket man har att reda ut efteråt, det blir som en tjock matta som tovat ihop sig. Tur att han var så snäll och låg så fint vår älskade lilla kille.


-Unni...Ja ja, jag är så smart, jag gömmer mig så hittar dem inte mig då slipper jag bada.


Tack för tipset Unni jag ska testa samma sak. (Lilla Chutney bakom bordsbenet.)

Dem kan hitta på så mycket bus de små liven, verkligen smarta ibland=))

I söndes var jag på juridik föreläsning på Nordskånska kennelklubben. Skk,s jurist Anne Skogh föreläste och det var mycket intressant. Tycker det är toppen bra att dem ordnar föreläsningar.

Ha det så fint allihop kramizzar alla små pommisar






Inga kommentarer: