2007-10-26

Hundshopping

Såhär kan det se ut när man shoppar lite åt vovvisarna. Har väldigt svårt för att köpa ben är alltid livrädd att dem ska sätta i halsen. Jag fattar inte mig på dem som tillverkar ben till hundar hur dem kan stoppa smådelar i dem, så trögt.
Dem här benen var sådär. Dem tuggade och tillslut när dem tuggat upp dem i änden så trillade en del ut, som tur var fick jag tag i biten.
Man får verkligen ha uppsikt. Nu har jag köpt nya ben igen och då dem som är runda, som tjocka pinnar el vad man ska säga. Dem är nog bäst. Köper alltid dem största tuggrullarna så kan jag slänga när det blir lite kvar. Tittar man i djuraffären så finns det ju massa småben och ni vet dem med knutar varför gör dem dem i miniformat och dem här skorna som finns. Vem köper sånna myskoben, vem vågar ge sånt. Kanske bara jag som är nojjig men då är jag hellre det.

Idag har vi köpt tapetklister, ska snart tapetsera i hundrummet och i hallen.
Vi har även målat gästtoan vit, det blev mycket snyggare än den gröna som var innan. Den gröna var väl behaglig på sitt sätt men inte vår stil.

Bye

Inga kommentarer: