2007-10-07

Dragit tänder och grindbygge

Hej Hopp
Ledsen att jag inte skrivit på ett tag, men vi har fixat med massa saker så det har inte blivit tid över tyvärr. Det som skulle bli ändring denna månad hade jag tänkt, jag skulle ju skrivit några rader varje dag men men.

I torsdes drog vi ut tannebissar på lilla Adidas. Dem andra tänderna bara ploppade ut men hörnen var inte med på noterna, kanske dem varit det om vi väntat lite till. Men alla säger olika och vi tyckte det var bättre att få ut dem och vetten tyckte med vi gjorde rätt. Där uppe ser ni lilla Adidas som är sövd.

Här sover han hemma i väskan. Som vanligt glömde jag kameran så jag fotade bara hemma.

Här är han vaken men fortfarande lite trött så såhär gott får man sussa i husse famn då. Man måste ju passa på att mysa med honom när han inte protesterar *S*
Man får ej vara med när dem drar ut tänderna så vi stack till Rusta då, vi har ju inte det här. Tyvärr var det ganska tomt för dem förberedde för julsaker. Men Stoffe hittade en så cool väst/sele, så söt. Caelyn går i sele hon vill ej ha halsband så även om den kanske är lite löjlig hahaha så kunde vi inte motstå den. Vi får se om vi använder den=) Dem skrattar väl åt oss då el tror vi e bimbosar som klär på hundarna kläder. Fast varför kan man inte ha en söt sele om man ändå ska ha?!

Här är den iaf=) Egentligen är det inte så fint med sele på pom för pälsen trycks ihop men man får ju göra det bästa för vovven.

Här är den på lilla Caelyn, vår fantastiska underbara snälla tjej. Jag "slängde" upp henne mitt ibland grindbygge saker satte på selen och ställde henne bara så stod hon där. Hon protesterade inte alls och hon är så duktig på att stå man kan göra vad man vill med henne lilla lilltösen=)

Vi ska sätta ny grind i bak för den andra var så låg tyckte vi för häcken är mycket högre. Lilla Unni ville vara med och spana.
Kramelikram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Vilket sött o häftigt sele.
Hon passar verkligen i det.

Hon är så söt mormors lilla tös.

Nospussar ock kramizar från kompisarna.

Kram Mamma.

Hanna sa...

ååå va coolt o sött sele! :-D

/Hanna