2007-10-27

Armani är utmanad

Varje utmanad hund ska skriva sex underliga/konstiga fakta om sig själv på sin hemsida och samtidigt ange reglerna för leken. Sedan väljer man sex nya hundar och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver man en kommentar i de utmanades gästbok för att de ska kolla in och läsa på ens egen hemsida för mer information.

Jag Armani snyggaste hunken enligt Emma och Gimli har blivit utmanad av dem att jag ska skriva sex saker om mig själv. Hmm ska säga att det verkligen inte är lätt.

1: Jag har ofta mardrömmar när jag sover, kanske det är för att jag hör mamma och husse säga att det spökar. Då blir jag lite rädd så när jag sover kan jag sätta mig upp och börja yla. Då måste mamma el husse säga att det är lugnt att dem är där så då kan jag somna om.

2: Det sägs att jag låter som en schäfer när jag skäller, för det är så mörkt skall jag har. Dem tycker att jag är så liten så det borde inte komma så mörka ljud från mig, men dem är så tröga, jag är ju en stor hund i liten kropp.

3: Jag älskar att gå på pizzeria, ja ibland sätter sig familjen runt bordet och äter pizza och husse brukar ha skinka på sin och då får man komma upp och sitta i knäet och smaka, det är mums.

4: Jag har klaustrofobi tror jag dem brukar säga det här hemma iaf. För jag hatar att sitta i bur, det får man göra ibland när man är iväg och ska gå runt i ringen och visa upp sig en hel dag. Då brukar dem säga att jag ska ligga och vila i buren, dem fattar inte att jag har cellskräck det är därför jag skäller konstant om dem stoppar in mig.

5: Jag älskar att pussas min mamma säger att jag har en stor och mjuk tunga och jag brukar pussas i hela ansiktet med den.

6: Jag är en liten vilding när vi är iväg, jag älskar att busa och jag vill leka med alla. Men hemma är jag en riktig myshund, jag älskar att sitta i soffan och bara mysa, då är jag minsann lugn och snäll. Man måste ju vila upp sig emellanåt.

Kram Kram Armani

Jag utmanar:
Söta lilla Asia http://www.pompadoddels.com/
Stora fina Zorro
Nakenfisen Gucci
Kinapuffen Yatzy
Busfröet Mio
Fina Tiger www.blackoranges.se

Inga kommentarer: