2007-10-16

Ringträning

I söndes var vi på ringträning med Adidas och Armani. När vi gick genom allén så hade ju massa löv trillat av träden så Adidas tyckte det var jättekul att busa i dem, men jag lovar att allt fastnar i Adidas päls så han såg väldigt skojig ut med löv som stod rakt ut i rumpan och längs alla benen. Ok tänkte jag busa du då det är nog inte så svårt at ta bort, men det skulle jag aldrig sagt till honom för då lägger han sig ner och rullar och krälar i det, sååå synd jag inte tog upp kameran men jag glömde ju det. Så när han ställde sig upp så såg han ut som ett träd=)) Haha men dem måste ju busa lite med de små liven.
Båda killarna skötte sig fint. Det var en lite annorlunda ringträning för dem som går ringsekreterarutbildning var där och skulle träna på att skriva kritiker. Så när det var dags för bordet så fick man en bedömning så då skrev dem kritiker. Väldigt kul att höra vad "domaren" tyckte om ens hundar=)

Tyvärr vet jag inte hur jag lyckades få kortet snett men men

Armani totalt avfälld och otrimmad men jag kände mig elak att inte fota sötnosen ändå så han fick vara med på ett hörn ändå=)
Lilla Adidas är duktig på att stå

Jag tror han undrar om han inte ska få lite gottis snart eftersom han står så fint=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Adidas ser helt makalös ut! Stort grattis till en så fin pöjk =)