2008-11-24

Snöat lite

Idag började det snöa lite för första gången detta år, visst är det ganska mysigt när det snöar och med lite snö på marken, men här i Skåne blir det ju bara blask och is efter nån dag och det vill man ju inte ha. Så därför ser jag aldrig fram emot snön, jo den kan ju komma julafton och försvinna dagen efter *L* Kallt är det, fruktansvärt kallt så jag längtar efter våren hahaha

Stoffe har varit ledig idag så vi tog en vända till OnOff för att köpa kolsyretub till Soda streamern, köpte även en smak för att testa, lite blandat i den typ hallon, vinbär och blåbär kanske det var men blä jag gillade inte den, el så var det för jag åt after eight samtidigt *L* Får testa sen igen.

Det var ganska halt idag så vi tänkte att vi skulle promenera dit så vi tog Sessan och Alyssa med, likabra så fick dem en prommis samtidigt, två flugor i en smäll =)

Sedan åkte Shimra i badet och nu har Stoffe trimmat henne, inte så mycket att trimma ännu håller på att få tillbaks pälsen efter valpningen men det har faktiskt kommit en hel del=) Det är så kul när man ser hur den växer.

Hann inte skriva klart för det ringde.....och nu ringer det igen.....får se vem det kan vara.

Här är Shimra efter badet och efter den lilla trimningen, fortfarande lite nakenfis=)

Nu ska jag gå och göra potatisgratäng och kött *mums*

1 kommentar:

Anonym sa...

Her er også snø til Minis store glede:) Har nesten ikke tid til å være inne han:))