2008-11-21

Doftolja

Har försökt hitta doftljus som luktar lite juligt tex kanel men det var lättare sagt än gjort. En affär hade det men 59kr för ett pyttelitet ljus mja det var det inte värt. Så jag var idag och köpte ett doftkrus och tre oljor, kanel, kryddnejlika och ingefär=)) Har bara testat kryddnejlika, den var sådär.

Häromdagen köpte jag två andra oljor men då hade jag inget krus så jag testade att sätta det i lilla fontänen som porlar vatten och det funkade lika bra, då köpte jag kanel, men jag tyckte den doftade glögg snarare och så aprikos, inte så juligt men det luktar gott=)) Tror jag ska gå och köpa pepparkakshus med. Så mysigt när det luktar gott och juligt....älskar julen.

Just nu äter jag gott och blandat förutom choklad så är det nog favoritgodiset och självklart tittar vi på idol. Väntar på att utröstningen ska börja. Kevin är så jäkla duktig hejja hejja hejja. Han blir bara bättre och bättre:-) Tycker även Robin B är bättre, men jag klarar inte Johan och inte heller Anna, hade hon sjungit normalt som hon gör stundtals men när hon sjunger bak i halsen och så mörkt då kan jag inte lyssna. Hoppas Johan el Anna åker, risken finns att det blir Robin=/

Ha det så bra

Inga kommentarer: