2008-11-14

Massa fynd

För ett tag sedan så skulle ena djuraffären i stan sälja ut vissa saker för 10 kr st. Man fick köpa en sak per person stod det. Men när jag kom dit på eftermiddagen så fick man köpa fem saker istället så det var ju toppen. Jag gjorde alltså fem toppenbra fynd.
Hittade en jättesöt sele och tänkte att den kan ju vara bra till små valpar för den är pytteliten så den passar bara när dem är väldigt små. Jag brukar alltid använda halsband och koppel aldrig sele, men jag testade selet så klart på Destiny och jag undrar om det inte är lättare att börja med sele. Man har mer koll på dem och om dem gör getahopp, volter och krumbukter så kan man hålla styr i dem med sele på=)) Toppenbra. Den hade kostat 345kr så att få den för 10 spänn ja det är det ju värt även om jag använder den bara nån gång.
Hittade även ett rundsytt halsband, kanske inte världens snyggaste färg men det syns ju inte så bra i pälsen ändå=) Supernöjd.

En lite större sele också, kostade innan 149 kr

Ja det här halsbandet är jag ju inte riktigt säker på när jag ska använda, det är ju litet, kanske på en valp då syns ju iaf pärlorna. Vi får se kunde inte motstå det iaf *L*

Favoriten är nog ändå mitt rosa Puppia koppel=)) Jag älllskar rosa=) Fast jag har inga rosa koppel sedan tidigare, jag vill egentligen vara neutral hahaha Men när jag såg detta för det priset ja då kunde jag inte motstå=)) Man vill ju inte nån ska tro att man är en såndär som bara har hundarna som accesoar hihi Tänk om dem tror det om jag kommer med rosa koppel och rosa bajspåsar. Jo det har jag faktiskt, köpte sådana oliksfärgade som man kan köpa på utställningar. Fast jag använder dem inte så mycket, för man skäms ju nästan om man är ute o går när man har rosa bajspåsar knutna i kopplet *S* Så jag brukar ha mina svarta el gråa.

Fast man ska inte bry sig om vad andra tycker, så jag tänker stolt använda mitt rosa koppel nångång=))

Så för 50 kr fick jag saker som annars skulle kostat 900kr Det var verkligen bra fynd=))

Inga kommentarer: