2008-11-06

Färskfoder

Igår köpte jag Bravo Färskfoder och ska testa lite på hundarna om dem gillar det. La bara i litegrann till att börja med, blandade i det i uppblött torrfoder och allt slank ner på två röda. Vill att dem ska äta lite bättre då vissa ibland kan kinka lite med torrfoder. Det enda som oroar lite är ju att dem stressar i sig för att det är så gott och att dem då ska sätta i halsen. Sätter era pommar ofta i halsen? Våra gör alltid det. Dem får fnatt mitt i, kommer på att dem ska äta supersnabbt så dem kanske kan sno av nån annan el så ska dem busa, sätter ju jämt i halsen, man har ju hjärtat i halsgropen varje dag=/ Det är väl det negativa *L* Så antingen får jag börja dela upp dem el sätta mig i en ring på golvet med alla runt mig, det funkar bra för då säger man bara...håll dig till din skål...ja det är ju tur det=)
Detta är 12 v bilderna på Destiny som vi inte lagt upp ännu..vår söta tjej=)


Snart dags att ta ut dem på en nattekiss och sen krypa till sängs.
Natti Natti

Inga kommentarer: