2009-07-18

Spikmatta

För ett tag sedan köpte jag en Shakti spikmatta som jag har hört så mycket gott om, bara possitiva kommentarer och att den lindrar värk. Jag som haft problem med ryggen och värk i armar och ben i nästan halva mitt liv tyckte att det kan ju vara en bra grej att testa.

Fy fabian vad vassa dessa "spikar" är vassa. Första gången jag la mig på den trodde jag man skulle dö hahaha, jag kan fortfarande inte ha den i svanken och ner mot rumpan utan att ha tyg emellan för det gör såååå ont. Men uppe på själva ryggen är det inga problem, när man väl legat ett stund blir man alldeles varm i ryggen så det nästan bränns, en jätteskön känsla. Fast jag vet ärligt talat inte om det hjälper något annars. Men man ska kanske hålla på längre innan. Men när man ska resa sig igen efter att ha legat ca 20 min så gör det förbaskat ont när man "drar ut" dessa "spikar" ur ryggen. Det tycker jag förstör det hela, hela den sköna känslan är ju puts väck.
I Torsdes drog jag ut min tand och det var ju inte så farligt men denna värk efteråt är ju sjukt jobbig, det strålar upp i huvudet och känns som alla tänder på höger sida har tandvärk och ska lossna, det ilar, bultar och bankar. I fredags fick jag lite feber så det var åter till tandis och då skrev hon ut pennicillin, så nu ska jag äta det i 10 dar 3 gånger om dagen. Hade jag vetat att jag skulle ha så ont hade jag nog struntat i att dra ut den, var ju skönare att ha ont i en tand än i typ 13 men men haha.
Hundarna mår iaf fint och det är ju skönt=)

Inga kommentarer: