2009-07-24

Pet stroller

För ett tag sedan fick vi hem vår fina pet stroller som vi beställt. Jag har alltid tyckt att alla dessa vagnar är väldigt söta men på nåt sätt kändes dem lite löjliga. Men nu har jag sett dem på flera utställningar och dem är verkligen bra. Väldigt smidiga, väger knappt inget och så har man händerna fria från hundar el koppel på vägen in när alla papper ska visas.
Såg denna modell på utställningen i Hässleholm, det var en som hade den och den var verkligen fin. Den har inte så skrikiga färger heller utan är lite mer neutral.

Är verkligen jättenöjd med vårt köp=)) och hundarna har provat den och alla verkade trivas=)


4 kommentarer:

Johan sa...

Vilka sötnosar du har... och vilken fin vagn du hittat. Jag föredrar vissrligen låta mina shih tzu prommenera runt, men klart ibland vore det skönt ha något annat för dem...

Woolly wonder´s sa...

Hej Johan Tack så mycket, roligt att du gillar våra små hundar. Mina hundar promenerar också och jag ska inte ha vagnen på promenad el något sådant utan bara till utställning=)

Hanna o Mini sa...

Hej therese! Va cool vagn!!! :-D wow o va skönto kunna köra sina små in på utställningarna.

Såg din nya pomme!! Gud va härlig!!! Från vilken uppfödare kommer den?

Jag bloggar nowdays på www.alltisvart.blogg.se ...om du är nyfiken.

Ha de bäst
/Hanna

Anonym sa...

Hej gumman!

Tjusigt vagn ni köpt.

Ett bra köp skönt att ha den när det bär iväg till utställning.

Ingen risk att dom blir trampade och alla på samma plats.

Skönt att slippa massa burar.

Ha det bäst älskar er.

Mamma.