2009-07-05

Hej Hopp

Hej alla glada

Här hemma finns det alltid att göra men samtidigt inget intressant *S* Vi har börjat olja staketet nu och gud så tråkigt det är. Tar ju jättelång tid också så får väl se när vi orkar fixa det helt klart. Man ska inte olja på solvarm yta och inte på kvällen när det är risk för dagg, ja el nederbörd såklart. Jahopp men hur har dem då tänkt sig egentligen, för det är ju så dagarna är, stekheta el fulla av regn. Vi har haft myckat åska och blixt här dem senaste dagarna.

Jag och syrran har varit på biopremiären på The proposal. Det är flera flera år sen jag var på bio *L* och sist jag och syrran var på bio var väldigt väldigt väldigt många år sen, jag minns iaf att det var Titanic vi såg då *S* och det måste väl vara 10-12 år sen el nåt.
Så vi gick först ut och åt på infinity, det var väldigt trevligt och god mat med. Filmen var väldigt bra, kanske lite förutsägbar men det är väl dem flesta filmer, så vi hade en väldigt trevlig kväll=)

Hundarna mår fint men tycker det är vääldigt varmt, fast idag har vi ingen sol=/ Himlen ser väldigt mörk ut så kanske får vi regn, trist.

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Hej hej, tittar in från chiforum (Ulrikatr). Kul att läsa om er och era äventyr. Tycker pommarna är väldigt charmiga och skulle kanske kunna tänka mig en i min chisamling ;)

Erika sa...

Hejsan!!!
Förlåt jag inte svarat på ditt mail ännu!! Massor att göra, vi har äntligen köpt hus och hela baletten... Jo och om en vecka får vi hem vår lilla chi kille :)
Läste att ni kanske va sugna på en chi och jaaaaaa köp en :) Rekomenderar starkt! haha..
Kolla in lillkillen Mio nu, finns nya bilder på min hemsida, han e sååå fin, han är mkt lovande sägs de:)..
Vi får nog vänta ett tag till med pommen, det blir för mkt känner vi just nu, det kommer ju alltid fler pommar ju :) nästa år kanske passar bättre :) men hur går det för Prada? Blev hon bebbar i magen??? Men jag vill ju ha!! Om det blir en kille där så kommer jag gråta mig till sömns för att jag inte tog honom.. :(

Kramar
Erika



www.erikah.webs.com