2009-07-11

Ny Ras?

Är lite sugen på att ha någon annan ras förutom Pommen, som man kan ställa ut etc.
Men som vanligt hittar vi ingen, slutar alltid med att vi trillar tillbaks på dessa små Poms. Men Therese har alltid önskat sig en liten Chi, men jag har inte tyckt att de varit så fina.
Men igår såg jag en supersöt Chi-valp på blocket: http://www.blocket.se/uppsala/Chocolate_and_tan_chihuahua_hane_22420460.htm?ca=23_4&w=3 Men han hade inga kulor i dagsläget samt att han skulle isf varit en hon =) Vem vet?! Vem skulle kunna motstå en sådan liten rackare....hoppas vi inte kommer att hitta någon eller att nån erbjuder oss en sån sötis. Hade hanen bara haft kulorna nere kanske jag hade kunnat tänka mig honom iaf...

Annars har vi inte så mycket på G, har två veckor kvar innan jag tillslut har semester, självförvållat. Valde en sen semester i år. Tänkte jag kanske kan ha tidig semester nästa år.....Vi har ju planer på att ställa på världsutställningen nästa år....Hmmm men vem...vi är ju våra egnas kritiker ... så vi tycker väl inte att vi har någon att ställa, hittar helatiden små fel som vi stör oss på. Vi får se om det dyker upp någon Pom nu i höst/ eller någon som utvecklast i rätt håll... som kan tänkas platsa. Ha ha.. skojade innan om att vi får väl låna någon annans stjärna o ställa... Men det är ju inte heller så roligt.

Japp återkommer senare...vi måste ju bli bättre på att blogga =) Vi har slackat efter lite...sorry!
/Kristoffer