2009-07-22

Ikea

Igår tog vi en sväng till Ikea för att spana lite. Vi älskar att inreda och göra om hemma, hela tiden kommer vi på nya projekt hahaha. Så har vi en jättebra idé och så gör vi om och sen efter ett tag så tröttnar vi och kommer på en annan idé så det blir ju aldrig klart här hemma känns det som.
Vi totalrenoverade köket 06/07 men nu tror jag vi fått en till idé till köket så vi var tvugna att ta en sväng och kolla lite priser *S*
För ett tag sedan köpte vi massa förvaringshyllor och satte upp i ett rum för vi ville ha massa förvaring, vi har ju många rum så vi kunde avvara ett till att ha som klädkammare. Den andra klädkammaren är ju fylld med skor, jackor, accesoarer osv så vi kände att vi behövde en till. Perfekt till alla hundfiltar, sängar, korgar, osv osv gud vad plats allt sånt tar egentligen el så är det vi som har för mycket jag vet faktiskt inte. Men nu har vi kommit på att vi ska lägga golv där inne och jag sliter mitt hår för att vi inte gjorde det innan vi satte iordning allt där. Just nu ser huset ut som ett bombnedslag och hela vardagsrummet är smockat med alla saker som var där. Grejen är att löpbandet lär jag aldrig få ut därifrån igen, flyttar jag nångång får det ingå i köpet hahaha, det väger ju ton och jag vet ärligt inte hur vi tillslut fick in det genom dörren, det var på millimetern efter mycket bändande och tryckande och sen ryggskott vilket inte är så skoj.

Men självklart kunde vi inte gå på Ikea utan att shoppa och vi kom hem med en hel del småplock. Köpte lite hyllor och sånt till hundrummet, ska ta lite kort och visa hur det blev, jag är såååå nöjd=)

Nej nu ska jag sluta svamla hahaha, egentligen borde jag gå och plocka lite men jag tror snart det ska bli sängen istället. Tyvärr säger kroppen ifrån för att det blev en hel del gående igår och jag har så ont i ena benet men men
Natti natti allihop

Inga kommentarer: