2009-04-26

Lars Fält

Lars Fält
Foto: Jonas Öhrn

Förra söndagen var jag på föreläsning som arangerades av Nordskånska Kennelklubben. Valputveckling var temat och föreläsare var Lars Fält, det är han som skrivit Beteendeboken som ingår i Skk,s bokserie som man läser på uppfödarutbildningen.

Han har ju massvis med erfarenhet och jag tror att han kunde hållt på en vecka, ja han hade nog behövt ha så mycket tid för han hade så mycket historier att berätta, svävade iväg emellanåt när han kom på något *S* Men på det stora hela var det intressant och nåt nytt lärde man sig nog=) Det är ju väldigt intressant det här med hur valparna utvecklas och det är alltid så spännande att få följa deras första tid i livet.

Folk går ju ofta på boksigneringar,fast jag har aldrig gjort det men självklart var jag ju tvungen att få beteendeboken signerad av Lars Fält, jag menar det är ju inte alla som har den signerad av dess författare=))

Inga kommentarer: