2009-04-11

Jamie VS Destiny

Här busar Jamie och Destiny. Han är 4,5 månad hon 8,5 månad *S* och ser ni storlekarna??? Hon är mindre än honom, hon är verkligen en pytteliten tjej. Man vet inte riktigt om man ska skratta el gråta åt det=/

Hon väger knappt 1,4 kg och hon har legat där runt 1374g sista månaderna så hon verkar ju inte vilja växa mycket mer. Visst ökar hon väl på nåt för lite till bör hon ju växa men att komma upp i avelsstorlek ja då får det ske mirakel=))

Vi är så i valet el kvalet om vi ska behålla henne el ska hon få ett nytt hem?! Man kan ju inte behålla massa maskotar hemma bara för att dem är söta och man älskar dem. Då kan dem få mer tid och uppmärksamhet som ensamhund el att ha bara någon kompis.
Kanske vi släpper henne om rätt hem dyker upp....åh jag vet verkligen inte, vi har vägt fram och tillbaks nu såååå lääänge.
Kan nån hjälpa oss ta ett beslut *S*

1 kommentar:

katarina.testad@hotmail.com sa...

Hej! Jag googlade på eran ras och fann er fina blogg :) Super trevlig läsning och jättesöta vovvar! Jag funderar på att skaffa en liten pom pom tik så småningom. Nu har jag en liten chi-blandis och jag är super sugen på en till vovve. Jag kommer definitivt att följa eran fina blogg!

mvh / Kattis och vovven