2008-06-14

Utställningsring

Är vi helt galna?!
Märks det att vi gillar utställning *S* Nu duger det inte med gräsmatta längre utan nu ska det vara en riktig ring att träna i=)
Stoffe kom hem med sådana plastband som används och gjorde en fin ring. Jättebra, men undra vad folk som ser det tänker *L* Låt dem undra.

Nu är ju tyvärr inte vädret så fint längre mest regn, regn och åter regn. Men det regnar ju ibland på utställning så jag får väl gå ut och träna i spöregn, det är ju bra om dem kan visa sig iaf.

Får väl se hur populärt det är hos dem små=). Armani är det inga problem med. Jag minns när vi ställde på en Inoff här i Hässleholm, måste vara 2 år sen ganska exakt. Det var fint väder och han blir BIR valp och när det är dags för BIS final så öppnar sig himlen och regnet bara vräkte ner. Men det berörde inte killen utan han gick så fint och tog hem allt och blev BIS valp=)

Så öva i regn är bra *S* Jag får väl återkomma med om jag har gjort det el inte.

***************************

Igår kom leveransen från IKEA så det var bara att skruva, skruva och skruva ihop ännu mera hyllor. Men vi fick ihop alla sex och nu är dem på plats och nu är det bara att fylla dem med saker. Klädkammaren började plockas ur för att sätta sakerna där nere istället, men det minskade ju inte i klädkammaren iaf *skumt*

*************************

Fick mail av Anne Siri nyss att allt var fint med lilla Tuva, det är alltid skönt att höra att allt är bra. Hon är nu lite över 5 månader och väger 1550 g så det var inte lite. Jag trodde nästan hon skulle väga 1300 g bara. Så hon växer och frodas den lilla tjejen.

******************************

Igår kom Christian och Lina hit med lilla Chutney, hon ska bo här tills Lördag kväll nästa vecka för dem ska åka på semester till Kreta. Så då passar det bra att hon är här där hon får lite kompisar. Hon ligger här nedanför mig när jag skriver. Hon är en sån glad tös med mycket spring i benen. Jag är inte van att någon kommer upp i soffan, inte för att det gör något dem får ju vara där men då måste vi lyfta. Men igår när jag satt en stund så efter två sek så sitter en Chutney i ens famn, lätt som en plätt är det för henne. Jag tror hon blir en agilitystjärna=))

Inga kommentarer: