2008-06-23

Badbilder


Armani och Sessan njuter i vattnet
En sånhär trist, blåsig och regning dag passar det väl att visa badbilderna vi tog sist det var sol=)

Sessan gillade att bada sådär bara satt och satt hon hela tiden *S* Tillslut lyfte jag ur henne så hon kunde torka emellan, annars hade väl skinnet trillat av el skrumpnat bort hahaha

Alyssa står och funderar på om hon ska stå i vattnet, om hon ska sätta sig el kanske hoppa ur och busa.

Prada var lite badkruka, hon tyckte det var roligast när det droppade vatten ur slangen. Det gick ju att fånga el så kunde man dricka ur husses hand.
Innan hade vi strömavbrott=( Hela alltet bara slocknade precis när vi skulle laga mat, el vi skulle bara värma köttfärsen som blev kvar från igår och äta upp sista tacosen. Hade jag fått välja hade jag ätit det varje dag till frukost, mellanmål och middag *S*
Men så blev det ju inte så vi ryckte upp kylen på två röda och slet ut colan och Brieosten, sen tog vi fram digestive och åt upp hela osten hahahaha. Vi hade ju inte ätit frukost. Gott var det iaf.
Nu är iaf strömmen tillbaks=)
Igår såg vi på Guldkompassen men den var inte så jättebra tyvärr.
Funderar på att se What happens in Vegas idag, kanske blir till maten ikväll.
Såg Bring it on 3 All or nothing häromdagen, den var jättebra.
Nuförtiden finns det ju inget på tv alla mina serier har ju uppehåll=( Så det får bli massa film, så skönt att sätta sig på kvällen en stund och se en film, avkopplande.
Stoffe har semester nu men tyvärr är han lite sjuk, hoppas inte jag blir smittad, gillar inte att vara sjuk.
Nu ska jag fortsätta städa. Stoffe har tvättat golvet i kök och allrum så jag hoppas det är torrt nu så jag kan gå ut dit=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul o se bilder av arbetande chutney hoppas få lika bra lydnad på mini när ja okrkar träna sen :-) Eller...när ja kan böja mig ner haha :-D Nu är magen ganska mkt i vägen. Så söta badbilder. Vi har ju en exakt lika pool till Linnea och hundarna. Mini hoppar i och bärgar leksaker som jag lägger i till Linnea ser så jäkla knäppt ut. Lägger jag i nått måste hon dit ner o plocka upp det. Tillochmed sånt som sjunker o är tungt. :-D hon kankse har vart newfoundlandshund i tidigare liv vem vet ;-)