2008-06-12

Höst?!


I helgen var Stoffe ledig så vi har fixat massa här hemma och burit ut allt i garaget. Eftersom vi byter plats på rummen och inte ska ha samma som innan så fick vi slänga ut en massa.

Vi tog fram lilla bäbis poolen till vovvarna för det var så fruktansvärt varmt. Här uppe ser ni Tindra som ligger och torkar och myser på filten. Söta prinsessan.

Ska fixa med alla bilder, jag tog massvis så jag får lägga in några varje dag=)

Sen gjorde jag illa mig=( Vi klippte klorna på alla,vi har ju flyttat ner trimborden i rummet längst ner. Så efter att ha gått in och ut för att hämta en hund i taget, jag hade alltså gått 13 gånger i dörröppning och när jag skulle gå fjortonde och sista gången(7 hundar blir fjorton gånger fram o tebax;vi har inte 14 hundar haha) och då precis när vi skulle gå ut från rummet sista gången och börja bära så sparkar jag tårna i tvbänken som skulle bäras ut i garaget. Det gjorde så fruktansvärt ont och jag skojar inte. Jag kastade Armani i famnen på Stoffe och mest bara skrek, pinsamt jag vet men fy bubblan så ooont de gjorde. I vanliga fall brukar det ju gå över efter nån minut men inte detta och det är nu över 2 dygn sedan=( Lilltån är lila och uppe på foten, helt mysko så har jag en stor blå rund ring, större än en femkrona. Har inte kunnat komma i skor på två dar, bara foppa tofflorna *S*
Jaja det går väl över.

I dag har det spöregnat man tror ju det är höst, det viner i träden och det ser ut som dem ska blåsa omkull.

Nu är det snart nannetajm.

Inga kommentarer: