2008-06-06

Trött

Jag satt och tittade på kort och så hittade jag denna bild som jag fått av Emma och Carl, den är tagen i Tvååker 2007. Här sitter jag och Armani i Emmas och Carls tält och jag vet inte att denna bild togs för jag och Armani har somnat*L* Ja jag minns det inte men dem sa det iaf*S* Ja ni ser ju att Armani sussar sött iaf. Lilla plutten.

Idag har mamma och jag varit en vända i stan. Jag skulle köpa massa allergimediciner till Stoffe, nässpray, ögondroppar och tabletter. Måste vara fruktansvärt jobbigt att vara allergisk=(

Så mamma kom dit och så åt vi glass. Ottos glass har satt upp vagnen på torget *mums* Jag tror bara den finns här, har ni tur kommer den till er nån gång. Otto och glassfabriken, låg innan i Hässleholm men har nu flyttat till Yngsjö. Världens godaste glass. Jag åt blåbär och banan choklad. Det är mjölkchoklad i då såååå gott. Rekomenderas varmt.

Tänkte jag skulle titta på studenter som går ut, tycker det är ganska kul när dem åker runt i bilar osv, man får massa härliga minnen även om det är väldigt många år sen jag gick ut. Men det var helt mysko där var ju knappt några. Undra om dem ändrat tider?! När vi åkte kom vi knappt framåt för det var smockat, vi åkte en röd cab, jättesnygg.

Beställde foder från foderbilen häromdagen och det kom efter 2 dar. Att vi aldrig gjort så innan, det är ju helt toppen att få hundmaten levererad fram till dörren=) Så på det sättet tänker vi handla hundmaten nuförtiden.

Nu är det dags att sova
Natti

Inga kommentarer: