2009-03-14

Snacka om.....

Grattis Didoen!
Min Lille Emil.
Tänk vad tiden rinner iväg....snart är det sommar.
Ganska skaplig dag idag med lite sol och fågelkvitter.
Nu är det Mars igen helt sjukt. Tankarna går hela tiden till min lilla favvopojke "Didoen" som i dagarna fyllt hela 2-år.
Saknar dig och tänker på dig varje dag. Det finns ingen som du! Varför??? Men ibland får man inte vara självisk.

*******
Mopp/Bad
Bad ikväll ?? Men först lite städning, måste nog städa och moppa av golven lite. Har haft dörren öppen hela dagen så det har varit ett jäkla springande in och ut. För tänk om det skulle hända något roligt inne när man är ute....tänk om...
Nu undrar ni vem ska bada...inte jag iallafall inte min favvo syssla.. så vidare det inte är en bubbel... får köpa det någon gång. Nää det är faktiskt lilla Skrutten som ska få sig ett bad...så får vi se hur hon ser ut sen efteråt... Skrutten är nog den jag tycker är svårast att trimma... svårt att förklara varför...kanske för hon inte känner för att stå still länge... vi får se hur det går...det är ju en vecka kvar till Malmö...
********
Melodifestivalen FIIINALEN...
Den får vi ju inte missa heller ...
Röstar folket med hjärtat eller med hjärnan????
För det blir ju lite pinsamt om vi inte röstar med hjärnan .... vi vill ju inte bli årets kalkon!!!
Min topp 3:
1: Alcazar
2 Måns
3: Alla alla ( Kommer inte ihåg sångerskan)
Bör nog tillägga att Therese vill så klart att Måns ska vinna.
Så ikväll kommer vi inte sitta och rösta på samma bidrag helt ut...tur att vi har två linjer.
Återkommer med åsikter efter finalen.
/See ya Stoffe

Inga kommentarer: