2009-03-12

Bloggen har strulat en del sista dagarna och hela datan har hängt sig när jag har försökt skriva, väldigt störande. Hittade dessa korten jag tog för ett tag sedan.

Sessan tittar på mig och undrar vad det är för konstigt som sover ovanpå henne och om hon ska ligga kvar el sticka därifrån.
Den där lilla saken verkar ju inte flytta sig utan verkar ha lagt sig till rätta och är det inte lite mysigt ändå?! Jaja jag sover väl också då en stund tills det blir alldeles för trångt och jobbigt.

Så efter ett tag byter Sessan säng men tror ni hon får vara ifred?? Icke sa Nicke utan då kommer en liten skrutt (Prada) och ska klämma sig in och ligga ovanpå. Bara att konstatera alla älskar Sessan=))
Dem är så söta våra små gullungar=))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad fina dina hundar är!! *vill ha* Måste fråga.. fäller de väldigt mycket? Kanske dum fråga, med tanke på hur mycket päls de har.. men jag är helt kär, jättesöta! Finns det speciella färger? Vilka? *pom-amatör* Går de bra ihop med chi?

emilia sa...

ÅÅÅÅ,valparna e så söta att det tåras i ögonen :) vi hoppas och längtar efter ett tillskott i familjen längre fram i år! mvh emilia o danne