2009-03-02

Länge sen sist....

Regn regn....

Så var vi inne i Mars, tiden bara rinner iväg. Nu ska vi luncha och sen blir det en tur till affären och köpa COLA, har tack vare vårat Svenska väder blivit beroende igen. Förhoppningsvis kommer solen titta fram lite mer än vad den har gjort de dagar jag varit ledig. Klart att solen har kommit fram de dagar jag jobbat. Jobbar ca mellan 10-19 och det är då solen är "uppe", sen när jag har slutat så har den gott och lagt sig.
Ungefär som den reklamen på tv, den med proviva shots. Kände verkligen igen mig.

Igår tittade vi på filmen Patrik 1,5. Den handlar om två män som lever tillsammans och ansöker om att få adoptera ett barn, till slut ser det ut som att de ska få ett barn, dock har komma tecknet kommit lite fel och Patrik är 15 och inte 1,5. Tro det eller ej men den var faktiskt jättebra för att vara en Svensk produktion=) Den får fem ***** helt klart.

Ska se om jag kan laga Tess cykel, den är inte som en vanlig cykel, den har ett modernt växlingssystem så vet inte om jag ens kan få av däcket.....Om inte får vi väl lämna in den.

I morgon kommer våran BC och hans Chef spännande =) ( eller inte...beror på hur man ser det, men de ska nog bara sitta på kontoret).

Återkommer kanske ikväll med någon bild på nån liten "hamster" =)))

/See ya Stoffe

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill gärna se era "hamstrar"! =)