2008-03-02

Denna veckan är nu slut

Jaha då var ännu en vecka snart slut, dagarna går så snabbt.
Idag har vi köpt en DVD converter som man sätter mellan DVD,n och TV,n och så stoppar man i en karaoke skiva i DVD så kan man sjunga karaoke=)) Köpte såklart en mick till så vi kan sjunga båda två tillsammans. Ja jag lovar att inte sjunger vi ett dugg bra men det är såååå kuuul. Skivan som ni ser här uppe är den enda vi har änsålänge. Fanns inga bra på Onoff tyvärr. Nu ska det beställas fyra nya så vi hinner få dem i veckan=)

Stoffe har fyllt år i veckan så vi har ätit massa tårta och haft det mysigt. Så idag var mamma och syrran här och fikade och då satte vi igång karaoke och jag skrattade så jag höll på att dö, det var så roligt. Det var ju lite konstiga låtar på skivan, ja lite svåra så alla sjöng olika melodier=D

I måndags var vi hos optikern så Stoffe fick kolla sin syn, ni vet han är gammal nu så han ser inget längre. Så dem sa att han behövde glasögon, så där blev vi kvar väldigt länge för att prova ut två stycken, blev från hyllan Designers men minns inte vad, han får nog hämta dem i veckan. Dem var iaf jättesnygga båda två, jag tror vi tog de två snyggaste i hela affären=))

Var i stan i fredes och köpte konstläder, ska göra eget överdrag till hundsängen i hundrummet, vi får se hur det blir.
Hittade även ett par snygga jeans till Kristoffer, passade jättebra.


Hejja Perelli Hejja Perelli=)
Så i Lördes var det ju självklart melodifestivalen deltävling fyra. Än en gång förstår vi inte hur folket röstar. Hur kunde Daniel med Pame inte ens komma bland de fem?! Han skulle ju till final. Den låten hade säkert funkat där nere, är ju fortfarande sur över att Måns inte fick åka med Cara Mia.
Bengtzings låt är ju jättelik Mikas låt Grace Kelly, fy bubblan för henne.
Det possitiva var ju att Perelli kom till final, jag hoppas hon vinner alltihop och får åka iväg och kan göra det igen, ta hem allt som hon gjorde med Take me to your heaven=)
På kvällen fick lilla Dido sig ett bad.
Igår började jag få ont nedanför skuldrorna vid muskelfästet så det gör ont när jag andas och jag kan inte röra mig ibland, sen även i ena benet nedanför rumpan, nu är det inte samma ben som sist strulade när foten domnade utan nu är det det andra=( Hoppas det inte blir mer, nu hugger det och ilar som tusan, även nack och huvudvärk. Hur kan man ha så mycket krämpor jämt kan man aldrig få vara glad=)
Nu ska jag dra mig tillbaks till soffan och få värme och kärlek av våra ullbollar, dem är bra som filtar när man fryser=)) Älskade små troll=)

Inga kommentarer: