2007-06-06

Älskade valpar


Hej
Tog lite kort ute på valparna men det var inte så lätt. Nu är dem ju 7 1/2 v.
Har idag varit och hämtat ut deras stamtavlor på Maxi. Tycker det är så dumt att man inte får det i brevlådan, brevlådan är tillräckligt stor för ett tunt paket. Man kan väl lika väl sätta in pengar till dem sedan genom en faktura. Jaja nu är dem iaf här.
Annars är allt som vanligt, inget speciellt har hänt, dagarna flyter på som vanligt. Man ger hundar mat, tränar hundar, busar och kelar, myser med valpar, kanske äter lite själv och sen är det en ny dag haha. Fast jag klagar inte, det finns nog många som skulle vilja spendera hela dagarna med sina underbara vovvar.
Imorgon ska Stoffe klippa sig så vi ska en snabb vända till stan och så måste vi hitta en student present till hans bror. Ibland kan jag inte fatta att dem blivit så stora hans syskon, dem var ju så små när vi träffades första gången.
Här kommer lite kort på valparna.

Chutney sitter och spanar

Nu ska jag ta dig

Jag fick dig allt

Lång tunga

Hej mamma visst är jag söt...

Inga kommentarer: