2007-06-01

Armani


Hej Hopp

Vi har tagit lite kort på Armani, får fina stora kille. Tyvärr är han avfälld, men pälsen börjar så smått komma tillbaks. Men han har ändå ganska mycket päls trots han fällt all underull.


Han är fantastiskt duktig på att stå på trimbordet, han bara står och låter oss fota.


Han har varit så duktig ända sen han var liten, det lärde han sig snabbt. Satt och kollade på foton sen plutten var liten och tittar man på dem så ser man att han redan då står alldeles själv.


Så duktig och fin vår söta kille.

Valparna mår bara fint och växer och växer.
Dem är helt underbara, så glaaada. Svansarna viftar som jag vet inte vad och dem ääälskar att pussas. Det är jättemycket spring i deras små ben och dem busar som små monster.

Nu ska jag cykla till stan och lämna syrrans cykel som jag lånade och cyklade hem på när jag var hos dem i Onsdags. Ska även passa på att köpa lite blommor att sätta i blomlådorna i inhägnaden utanför altanen. Köper kanske till rabatterna med.
Bye Bye

2 kommentarer:

Hanna sa...

å va stilig herre han är! När min Mini är avfälld är hon inte alls lika stilig...*ler* Tikpäls...*suckar*

Har du några bra träningstips på "stå" på bord så får du gjänra mejla de på vovve till mig...vill gjänra träna mina så effektivt som jag kan sen när de kommer..valparna alltså .:-) spec om de blir nån liten vi kan behålla.

Ta kort ute mer! vore jättekul att se all busa i trädgården. :-) Kram/Hanna

Anonym sa...

Så fin han er!:-)