2007-06-27

Badbilder


Hej Hopp
Jag har ju glömt visa dessa bilder. Dem är ju gamla nu men dem är ändå söta så jag visar dem ändå. För ca 2 v sedan var det ju stekhett ute, sen dess bara spöregn, jag fattar inte, borde det inte vara snö konstant i 3 mån, vår i 3 månader, jättevarmt i 3 mån och sen höst och regn i 3 mån?? Det tycker jag. Nu är det ju nästan bara regn jämt så trist. Kanske man skulle flytta utomlands=)

Iaf så gick vi och köpte en liten barn bassäng, vi har en större som vi kan sitta i med och då kan hundarna simma mer men nu ville vi ha en som de kan gå i själva. Men inte var dem förtjusta i det inte haha.
Om ni tycker att vi blåst upp den dåligt så är det för att översta ringen struntade vi i, annars blev den för hög.


Armani tyckte det var skönt att stå där i.

Orion är med ganska duktig men Shimra hon ville ur på en gång.


Adidas tyckte det var ganska roligt.

Hej då nu sticker jag


Dumma mamma stoppade mig

Nu är det Tindras tur, håller henne under magen för då kunde hon simma den lilla pluttan. Armani spanar och undrar vad vi håller på med.

Dumma leksak kom hit.

Så här söt, blöt och lockig blir man

Visst är jag söt ändå?!
Flera gånger när Adidas skulle ha ur leksaken så sträckte han sig ju så han plumsade i vattnet och dem gånger han lyckades hålla sig på kanten så kom Armani bakom och försökte knuffa i honom, det var så sött.
Hoppas det blir varmt snart igen så dem kan få testa det en gång till för jag tror Adidas skulle hoppa i mer nu själv. Han plumsade i några gånger dagen efter och nu när vi tömt den så hade vi lagt den på den tork men sen började det regna och det hade kommit vatten i och vem tyckte det var jättekul att plumsa i då...Jo Adidas.
Han är en liten goding som förgyller ens dag, han gör att man får många roliga skratt med alla upptåg.
Har varit och chippat, vaccinerat och besiktigat valparna och allt var UA.
Ha det så fint

1 kommentar:

Hanna sa...

Gud va söta kort! :-D Adiddas verkar va speciell.

Skall nog oxå testa vår pool till Linnea till hundarna sen.
Trist vi inte har nån trädgård än dock.

Trevlig helg/Hanna