2008-08-20

Igår damp den ner


Ja igår damp den ner i brevlådan. Men ska jag va ärlig så har jag helt glömt bort det det här året. Det som innan varit årets mest efterlängtade katalog, vi som alltid väntat och längtat efter nästa precis när vi fått den nya=) Vi brukar ha två tre stycken kataloger för varje år och alla brukar vara sönderbläddrade när det närmat sig aug. Men detta året har jag bara tittat i katalogen en gång tror jag, precis när den kom, nej kanske två gånger iaf.


Tycker dem har en del skitsaker men också en del helt ok grejer och så är dem ju inte så dyra. Men det blir ju så att man finner andra inredningsbutiker med efter ett tag=) Ska iaf sätta mig och bläddra igenom den idag, kom bara halvvägs igår.

***********

Igår kväll var jag på föreläsning på Nordskånska kennelklubben. Royal Canin föreläste om Dräktighet, digivning och avvänjning - behovet av näring och anpassad kost. Jag vet inte riktigt, kan inte bestämma mig om det var bra el dåligt. Så jag får säga att det var sådär tror jag. Alltid skoj att träffa uppfödarcirkeln iaf=))

***********

Igår när jag skulle duscha innan föreläsningen så gick duschmunstycket sönder. Vi har en sådan som man kan vrida på och så blir det olika massagestrålar men nu är den sönder så nu måste vi köpa något nytt. Så nu är det nån blandning av bara vanlig stråle men som ändå blir lite bredare och mysko, jaja det funkar väl nån dag*S*


Googlade lite för att se vad som fanns och hittade dessa två varianter. Vi har idag inte med den översta som sitter fast men tyckte dem var snygga. Vi får se vad det slutligen blir. Dem där måste ju beställas och sen beror det på hur mycket pengar man vill lägga. Måste iaf köpa snart för såhär vill jag inte ha det som det är nu=)

Inga kommentarer: