2009-09-24

Skitväder

Alla dagar när jag hade så ont i ryggen och inte kunde röra mig var det strålande sol. Idag är det bättre och tänkte att jag måste verkligen klippa gräsmattan och häcken med för den delen, men vad nu då...jo pissväder. Det går upp och ner och gräset och häcken måste ju va torra.
Jag blir så arg när allt alltid går emot en *suck*
Himlen ser lite ljus ut på vissa ställen, får väl gå o känna på gräset *S*

Valparna mår fint, växer och frodas. Precis som det ska vara alltså=) Dem är ju 7v på Söndag så jag tänkte skicka in registreringspapprena idag =) Men SKK brukar ju vara snabba.
Dem reggade Timo samma dag som hans ansökan om reg i SKK kom in..helt toppen=)
Måste ringa vetten snart med och boka tid för chip, bes och vacc.

Nä nu ska jag gå o känna på gräsmattan *S* Jag hatar verkligen att klippa gräset, funderar på att lägga sten på hela tomten *S* El varför inte köpa en åkgräsklippare el anställa någon... In my dreams he he

Inga kommentarer: