2009-09-02

Busiga valpar


Alyssas valpar är riktiga små charmtroll, jag kan inte se mig mätt på dem.
Jag upplever denna kull som mycket tidigare en våra förra. Dessa valpar började gå redan vid 2 v ålder. Idag är dem 3v och 3 dar och i flera dagar har dem tom kunnat springa lite och busar med varandra. Igår testade jag att ge dem en leksak och dem lekte med den=) Dem är så söta när dem morrar och låter=))
Man kan busa med dem själva också med händerna och dem slår en på händerna med tassarna och biter i fingrarna, igår när jag pratade med Bamse (cremehanen) så skällde han på mig hahahaha.
Ja nu blir dem roligare för varje dag dessa små liv=)))

2 kommentarer:

pernilla kutti sa...

Åh, vad valparna är fina=))

Emma sa...

Vilka godingar! Trättnar ni på dem så vet ni var ni kan skicka dem!